Moderacja: Heinz-Werner Grüner

Organizacja RMAW (w tym wątku pytaj)

Freiin Isabella Marie Swann
Awatar użytkownika
Reakcje:
Posty: 175
Rejestracja: 3 lata temu
Lokalizacja: Vienna

Kto to?

Nieprzeczytany post autor: Isabella Marie Swann »

Czy w Edelweiss możemy również zorganizować rajd? A co do regulaminu dziękuję za dodanie tego jednego słowa o które poszła burza w szklance wody!

Isabella Marie freifrau Swann Obrazek


Heinz-Werner Grüner
Awatar użytkownika
Reakcje:
Posty: 7887
Rejestracja: 4 lata temu
Lokalizacja: ...

Kto to?

Landstreitkräfte

Nieprzeczytany post autor: Heinz-Werner Grüner »

Isabella Marie Swann pisze: 2 lata temu

Czy w Edelweiss możemy również zorganizować rajd? A co do regulaminu dziękuję za dodanie tego jednego słowa o które poszła burza w szklance wody!

No to jest jasne. Myślę jednak, że w połączeniu jako “orientycki”. Zobaczymy!

(-) Freiherr Heinz-Werner Grüner

Obrazek


Bruno Petrowicz Catalan
Awatar użytkownika
Reakcje:
Posty: 388
Rejestracja: 3 lata temu

Kto to?

Landstreitkräfte

Nieprzeczytany post autor: Bruno Petrowicz Catalan »

Cieszy mnie że prace nad zmianami w regulaminie ruszyły. Nie kryję że 10 minutowe kary za 1 sekundowy falstart były wyjątkowo srogie i wpływały deprymująca na kierowcę który tego doświadczył, tym bardziej że wynikało to nie z jego winy. Sam miałem okazje posmakować tej sytuacji stad propozycje czcigodnego Helwetyka Romańskiego maja moje pełne poparcie. :)

Ze swojej strony mogę dorzucić uwagę która dotyczy ustawiania kategorii odcinków specjalnych. Tą sprawę juz sygnalizowałem ale uważam to za tyle ważną sprawę iż podniosę temat jeszcze raz. Otóż sądzę co kategorie OS-ów winny zależeć od stopnia trudności danego odcinka i tak:

I stopień trudności (premia 3, 2, 1 minuta) powinny mieć odcinki w ciągu dnia, pomiędzy 7-18 odbywające się w soboty i niedziele.
II stopień trudności (premia 6, 4, 2 minuty) powinny mieć odcinki późnym popołudniem, pomiędzy 18-22 oraz 7-15 odbywające się w dni powszednia.
III stopień trudności (premia 6, 4, 2 minuty) powinny mieć odcinki nocne, pomiędzy 22-7 rano.

No i kwestia druga, poruszana w czasie ostatniego rajdu i w dyskusji po nim to punkt 12 Regulaminu : “Pojazd to automobil (wehikuł), którego wygląd i możliwości techniczne nie odbiega od czasów przyjętych w Monarchii Austro-Węgierskiej. Do startu dopuszcza się pojazdy tylko z realnego okresu lat 20-tych XX wieku.

Czy w tej kwestii nastąpią zmiany, czy wszyscy łącznie z posiadającymi licencje na auta z czasów późniejszych muszą zmienić pojazdy by być dopuszczeni do udziału w rajdach IV sezonu.

Obrazek Bruno Petrowicz Catalan
Dowódca 11 Brygady Piechoty 6 Dywizji Piechoty


Heinz-Werner Grüner
Awatar użytkownika
Reakcje:
Posty: 7887
Rejestracja: 4 lata temu
Lokalizacja: ...

Kto to?

Landstreitkräfte

Nieprzeczytany post autor: Heinz-Werner Grüner »

No dobra. Kolejna próba zrobienia mądrego podsumowania spełzła na niczym, ale nie mam sił robić tego ponownie. :)

Zapraszam do rozmów!

(-) Freiherr Heinz-Werner Grüner

Obrazek


Bruno Petrowicz Catalan
Awatar użytkownika
Reakcje:
Posty: 388
Rejestracja: 3 lata temu

Kto to?

Landstreitkräfte

Nieprzeczytany post autor: Bruno Petrowicz Catalan »

Miło usłyszeć szanownego pana. :) Bardzo dziękuje za objaśnienie wszystkich kwestii tyczących zmian w regulaminie. Propozycję zmian względem stopnia trudności na poszczególnych odcinkach specjalnych wycofuję. Jak dla mnie kierunek zmian idzie w dobra stronę i ma moje pełne poparcie.

Podoba mi się również propozycja wprowadzenia stałych trzy cyfrowych numerów startowych. Dla siebie zastrzegam 023, czyli taki jak numer licencji. :-)

Obrazek Bruno Petrowicz Catalan
Dowódca 11 Brygady Piechoty 6 Dywizji Piechoty


Helwetyk
Awatar użytkownika
Reakcje:
Posty: 304
Rejestracja: 4 lata temu
Lokalizacja: Nowy Brzeg

Kto to?

Nieprzeczytany post autor: Helwetyk »

Heinz-Werner Grüner pisze: 2 lata temu

Zapraszam do rozmów!

W zasadzie trudno rozmawiać, gdy się nie ma większych uwag, ale dopiero teraz pojawiła się u mnie wątpliwość odnośnie do tankowania. Punkt regulaminu „korzyść może osiągnąć pierwszych pięciu Kierowców TANKUJĄCYCH na kolejnym OS’ie. Do tej liczby wlicza się wszystkich Kierowców biorących udział w rajdzie, którzy nie popełnili false-startu” rozumiem tak, że uwzględnia się także kierowców, którzy nie tankowali — i potwierdza to zgodność mojej symulacji z oficjalną tabelą. Jeżeli się nie mylę, proponuję następujący zapis:

Premię Czasową po Tankowaniu otrzymują kierowcy, którzy tankowali na poprzednim Odcinku Specjalnym oraz nie popełnili falstartu, w zależności od kolejności przybycia na Odcinek Specjalny:

  • 1. miejsce — 10 minut premii,

  • 2. miejsce — 8 minut premii,

  • 3. miejsce — 6 minut premii,

  • 4. miejsce — 5 minut premii,

  • 5. miejsce — 4 minuty premii.

W porządku przybycia na Odcinek Specjalny uwzględnia się kierowców, którzy nie tankowali na poprzednim Odcinku Specjalnym.

Przyznam też, że nie do końca rozumiem ideę przewodnią zakazu tankowania odcinek po odcinku połączonego z dopuszczalnością tankowania tylko raz dziennie. (Pytam całkowicie neutralnie, nie mogę się przekonać do mechanizmu jako obarczonego zbyt dużym ryzykiem). Jeżeli chodzi o narrację — to, że tankowanie odcinek po odcinku nie ma fizycznego sensu — zachowałbym tylko zakaz tankowania odcinek po odcinku. Im mniej niuansów (prościej), tym lepiej.

(—) Helwetyk Romański, Namiestnik Palatynatu Leocji
Obrazek


Ludwik Tomović
Awatar użytkownika
Reakcje:
Posty: 325
Rejestracja: 8 lata temu

Kto to?

Nieprzeczytany post autor: Ludwik Tomović »

Przepraszam, nie mogłem wcześniej się odnieść.

Zdziwiło mnie że można inaczej interpretować ten punkt o tankowaniu (no bo oczywiste raczej że premię mogą dostać tylko ci co podjęli ryzyko tankowania), ale dla pełnej jasności można to bardziej wyłuszczyć, nic to nie kosztuje :)

Co do wymogu wklejania ikonek nie mam uwag.

Nie jestem przekonany i na ten moment sprzeciwiam się co do zmian przy karach za false starty.

Zdecydowanie sprzeciwiam się większego kombinowania przy tankowaniu, to co jest teraz (czyli jedno tankowanie na dzień, bez możliwości tankowania OS po OSie). To co mamy teraz jest optymalne, to co było zaproponowane jest moim zdaniem już zbytnim kombinowaniem, które tylko zaszkodzi.

Co do numerków - jak najbardziej spoko, kusi wybranie 001 ;)

/-/
dr net. chor. Ludwik Wilhelm diuk Tomović

Gubernator Konfederacji Sclavińskiej

Obrazek


Heinz-Werner Grüner
Awatar użytkownika
Reakcje:
Posty: 7887
Rejestracja: 4 lata temu
Lokalizacja: ...

Kto to?

Landstreitkräfte

Nieprzeczytany post autor: Heinz-Werner Grüner »

Ludwik Tomović pisze: 2 lata temu

Przepraszam, nie mogłem wcześniej się odnieść.

Nie ma problemu.

Ludwik Tomović pisze: 2 lata temu

Zdziwiło mnie że można inaczej interpretować ten punkt o tankowaniu (no bo oczywiste raczej że premię mogą dostać tylko ci co podjęli ryzyko tankowania), ale dla pełnej jasności można to bardziej wyłuszczyć, nic to nie kosztuje

Kwestia taka by każdy rozumiał. Warto zmienić regulaminowy zapis nawet dla jednej osoby.

Ludwik Tomović pisze: 2 lata temu

Nie jestem przekonany i na ten moment sprzeciwiam się co do zmian przy karach za false starty.

To już postanowione. Jest Szanowny chyba jedynym, który ma z tym jawny problem. Nikt inny nie zgłaszał jeszcze by było to coś złego.

Ludwik Tomović pisze: 2 lata temu

Zdecydowanie sprzeciwiam się większego kombinowania przy tankowaniu, to co jest teraz (czyli jedno tankowanie na dzień, bez możliwości tankowania OS po OSie). To co mamy teraz jest optymalne, to co było zaproponowane jest moim zdaniem już zbytnim kombinowaniem, które tylko zaszkodzi.

Zaszkodzi przede wszystkim organizatorom. :) Pilnowanie tego w wydarzeniu prowadzonym “na żywo” jest strasznie uciążliwe.
Na ten moment zostaje limit jednego dziennie z odstępem jednego OS.
Na 90% zwiększy się jednak wartość premii.

Ludwik Tomović pisze: 2 lata temu

Co do numerków - jak najbardziej spoko, kusi wybranie 001

Mistrz z automatu ma możliwość wyboru “1” - i teraz kwestia czy wybierze “1” czy “001”, ale na pewno ma prawo wyboru numeru jako pierwszy.

Odnośnie uwag Herr Romańskiego, odpowiedziałem na forum Leocji:

Heinz-Werner Grüner pisze: 2 lata temu

W pełni się zgadzam z takim zapisem. Co mnie się nie chce tego pisać to tylko ja wiem. :)
Dziękuję za pomoc i poprawniejsze (czyt. przejrzyste) spisanie.

Jako, że Czcigodny nie za bardzo brnie w korzystanie z samej idei tankowania to własnie to skłania najbardziej do zwiększenia ilości premii jakie z tego powinny wynikać. Im mniej sceptyków tym lepiej. Więcej hardcore’u. A jesli zaś mowa o tankowaniu raz dziennie, to ograniczeniem było tabelkowanie. Tak po prostu zmniejszałem sobie nakład pracy.
Możemy wprowadzić zasadę, że tankujemy co drugi odcinek, ale to wtedy bedzie jeszcze większy chaos(zakłądam, że przy zwiększonym limicie premii czasowej chętnych bedzie o wiele więcej).

Helwetyk Romański pisze: 2 lata temu

Pozdrowienia dla rodziny z offu w okolicach dziesiątej minuty! ❤️

Zanosiło się już ze 20 sekund wcześniej, bo widziałem ten wzrok, który zmierza do “tatusia”. ;)

Helwetyk Romański pisze: 2 lata temu

(Z uwagi na informację zamieszczoną w czternastej minucie, zlecam przedruk na forum Austro-Węgier).

Spokojnie, damy sobie radę Herr Romański. ;)

(-) Freiherr Heinz-Werner Grüner

Obrazek


Freiin Isabella Marie Swann
Awatar użytkownika
Reakcje:
Posty: 175
Rejestracja: 3 lata temu
Lokalizacja: Vienna

Kto to?

Nieprzeczytany post autor: Isabella Marie Swann »

Co do tankowania - jedno na dzień wystarczy :) chyba nie ma sensu więcej.

A do stałych numerków jestem za :) jeśli przypadnie mi 013 :D

Isabella Marie freifrau Swann Obrazek


Heinz-Werner Grüner
Awatar użytkownika
Reakcje:
Posty: 7887
Rejestracja: 4 lata temu
Lokalizacja: ...

Kto to?

Landstreitkräfte

Nieprzeczytany post autor: Heinz-Werner Grüner »

Isabella Marie Swann pisze: 2 lata temu

Co do tankowania - jedno na dzień wystarczy :) chyba nie ma sensu więcej.

A do stałych numerków jestem za :) jeśli przypadnie mi 013 :D

No z tankowaniem raz dziennie, tak jak pisałem, mnie też się tak wydaje.
Co do numerków nie daję gwarancji. :)

(-) Freiherr Heinz-Werner Grüner

Obrazek


Zablokowany Podgląd wydruku

Wróć do „Rajdowe Mistrzostwa Austro-Węgier”